Straipsniai susiję su miegu, miego sutrikimais, miego patarimais

Straipsniai susiję su miegu, miego sutrikimais, miego patarimais

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kiek valandų turi ilsėtis žmogaus organizmas? Miego trukmė - individualus rodiklis, tačiau patariama per parą miegoti ne mažiau 7 ar 8 valandų.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Rytietiškas sapnų aiškinimas sako, kad miegantysis gali visiškai valdyti savo sapnus ir taip tobulėti kaip asmenybė, priešingai nei vakarietiškos kultūro

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Įdomu, iš kur atkeliauja sapnai, kurių kilmė yra sunkiai paaiškinama dar ir šiomis dienomis.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Graikų dievai susiję su sapnais ir miegu

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ar sapnai turi galią perspėti apie tai, kas dar neįvyko ir išpranašauti ateitį?

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Mokslininkai nustatė, kad sapnai gali pranešti žmogui apie jam gresiančias ligas.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nemigos ir psichikos ligos
    Asmenys, sergantys psichikos ligomis, labai dažnai kenčia nuo miego sutrikimų. Psichinės problemos, pvz., depresija ar nerimas, sudaro pusę lėtinės nemigos priežasčių. Nemigos priežastys yra susijusios su penkiomis psichikos ligomis: psichoze, nuotaikos pakitimais, nerimu, panikos prie­puoliais, alkoholizmu. Taip pat miegas gali sutrikti esant ir mitybos sutrikimams, šizofrenijai.

    * Depresijos
    * Bulimija
    * Anoreksija
    * Postresinis nerimas
    * Parkinsono liga
    * Šizofrenija
    * Insultas
    * Epilepsijos

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Šiuolaikinis gyvenimo tempas daugelį dienos darbų ir laisvalaikio formų perkelia į naktį. Tačiau miegas yra rimtas ir žmogaus organizmui svarbus dalykas. Jo metu galvos smegenyse vyksta svarbūs biologiniai procesai.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Miego trukmė ir poreikis priklauso nuo daugelio veiksnių, nuo žmogaus amžiaus, jo fizinių bei psichinių savybių. Pagal tai, kiek reikia miego, žmonės skirstomi į dvi grupes: trumpamiegius, kuriems užtenka šešių ir mažiau valandų, ir ilgamiegius, kuriems reikia dešimt valandų ir daugiau.

    Šioms grupėms priskiriami žmonės, kurie savo miego trukme yra patenkinti. Tačiau jeigu jums reikia daugiau nei dešimties miego valandų, neverta jaudintis. Vadinasi, tokie jūsų organizmo poreikiai, svarbu, kad esate žvalus ir miego trūkumu nesiskundžiate.

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. Būsite daug darbingesni, galėsite nuveikti žymiai daugiau darbų.

    2. Neskaudės galvos ir stuburo.

    3. Bus geresnė atmintis.

    4. Būsite mažiau irzlūs.

    5. Oda bus skaistesnė ir gražesnė.

    6. Lėčiau sensite, nes tinkamai nepailsėjus organizmo senėjimo procesai greitėja.

    7. Miegas stimuliuoja vaikų ir paauglių augimo procesus.

    8. Saugiau vairuosite automobilį.

    9. Užtikrinsite visų vidaus organų atsinaujinimo procesus, pagerės sveikata ir savijauta.

    10. Gulint ant tinkamo pagrindo ir taisyklingai mažėja osteochondrozės vystymasis.