Miego trukmė

Miego trukmė



Kiek valandų turi ilsėtis žmogaus organizmas? Miego trukmė - individualus rodiklis, tačiau patariama per parą miegoti ne mažiau 7 ar 8 valandų. Vasara žmogaus organizmui reikia mažiau miegoti, o žiemą reikia miegoti vidutiniškai 1 ar 1,5 valandas ilgiau. Prieš miegą patariama bent keliatą minučių pasivaikščioti lauke.


Geriau miegosite, jei prieš miegą kojas pamirkysite šiltame, bet ne karštame vandenyje.


Jei kankina nemiga, prieš miegą kojų blauzdas ir rankų raumenis nuplaukite karšto dušo srove, tačiau prieš miegą prausti visą kūną po dušu nepatariama, nes dušas žvalina.
Taip pat patariama atsigulus lovoje, vieną minutę palaikyti kojas pakeltas į viršų ar jas įremti į sieną.


Liaudies medicinos patarimai.
Šiuolaikiniai medikai pataria kojų pėdas masažuoti rankų pirštais, pamirkytais augaliniame aliejuje, kuriame ištirpintas vitaminas E. Masažuoti patariama nuo kojų pirštų iki kulnų. Prieš miegą taip pat patariama plaukus šukuoti medinėmis šukomis. Toks dviejų minučių masažas sustiprina galvos odos kraujotaką, nuima stresą ir atpalaiduoja organizmą.


Nemigos priežastys
Nemigos priežastimi gali būti tiek tuščias, tiek ir pilnas skrandis.
Prieš miegą negerkite stiprios kavos ar arbatos.
Prieš miegą išgerkite keletą gurkšnių šilto pieno, mėtų, liepų, aviečių ar bruknių lapų.
Pasak specialistų, tik miegodami gera vedinamame kambaryje tinkamai pailsėsite.

Peržiūrėti visus sapnus iš