Kiek miegoti, kad būtume pailsėję?

Kiek miegoti, kad būtume pailsėję?



Miego trukmė ir poreikis priklauso nuo daugelio veiksnių, nuo žmogaus amžiaus, jo fizinių bei psichinių savybių. Pagal tai, kiek reikia miego, žmonės skirstomi į dvi grupes: trumpamiegius, kuriems užtenka šešių ir mažiau valandų, ir ilgamiegius, kuriems reikia dešimt valandų ir daugiau.

Šioms grupėms priskiriami žmonės, kurie savo miego trukme yra patenkinti. Tačiau jeigu jums reikia daugiau nei dešimties miego valandų, neverta jaudintis. Vadinasi, tokie jūsų organizmo poreikiai, svarbu, kad esate žvalus ir miego trūkumu nesiskundžiate.

Trumpamiegių pasaulyje buvo ne viena garsi asmenybė. Prancūzijos imperatoriui Napoleonui Bonapartui per parą miegoti pakako vos penketo valandų. Imperatorius miegoti eidavo tarp 22 ir 24 val., keldavosi 2 val. ir dirbdavo iki 5 val. ryto. Vėliau papildomai priguldavo iki 7 val.

Napoleonas buvo įsitikinęs, kad miegoti vyrui užtenka keturių, o moteriai – penkių valandų. Pagal jį tik „kvailiams“ miego reikia žymiai daugiau. Nors Napoleonas, T.Edisonas daug pasiekė miegodami vos 5 val., tačiau šių dienų mokslininkai taip rizikuoti nepataria, nes kokybiško miego trukmė glaudžiai susijusi su sveikata.

Peržiūrėti visus sapnus iš